Na ez is elérkezett! Hosszas vívódás után, meggyőztem magamat és persze ti is bátorítottatok, hogy van értelme a blognak, ha másért nem is, de azért mindenképpen, hogy a youtube szerencsétlenkedését a szerzői jogokkal, áthidaljuk. Plusz én úgy gondolom , hogy egy kisebb baráti társaság is alakulóban van és már sokszor nem is én válaszolok a feltett kérdésekre, hanem ti beelőztök. Egy szó mint száz, tádááámmmm.....kész a blog.

Az első posztban nem aprózom el, belinkelem az eddigi összes videót, amit készítettem és ez alatt azt értem, hogy az ÖSSZES videómat, tehát azokat is amiket ti még nem láttattok, vagy nem tudtátok, hogy ki ez a szerencsétlen hü@#>&# gyerek aki ezeket készítette... :) Legyen ez a kis meglepetés számotokra egy kis vigasztalás a beígért, de elkészülni mégsem akaró legújabb videó miatt!

Enjoy és ja, most jut eszembe a windows-om új, a vágó program élesítve és a vágás elkezdődött, most már biztosan merem állítani, holnap vagy aki éjjeli bagoly még ma új videó! :) Tudom már mondtam,de most remélem tényleg összejön.

Íme a Covery- Kalandjai sorozat eddigi videói:

Covery kalandjai E01- Az első nap És a többi is....

Covery kalandjai E02- Sztahanov a mélyben 720P

Covery kalandjai E03- Ha elindul a vonat...

És a meglepi videók amiket megboldogult diák koromban készítettem:

Rosszpcjátékok junior WWII Iwo Jima

FIlmforgato:

Marine Part01

Marine Part02

A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr582595031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tasi13 2011.01.19. 16:38:55

Sok sikert és hosszú életet a blognak:)

Covery 2011.01.19. 22:27:03

@tasi13: Köszi. Remélem én is a legjobbakat.

Walcott 4 ever 2011.01.23. 18:49:13

Én azt az iwo jimás vidódat láttam még kb. egy éve. Most sokkal jobbak a videóid.

Auditore 2011.02.01. 19:55:48

szevasz. láttam amikor megsérültél az életed automatikusan regenerálódik.
Na ezt hogy tudnám énis elérni mert elég hasznos lenne.

Covery 2011.02.01. 20:25:01

@Auditore: Ha az optionsben a nehèzségi szintet pqcefoul-ra rakod akkor automatikusan regeneralodsz.

Auditore 2011.02.02. 18:52:51

ennyi? xD
aszittem valami mod kell hozzá.
Ugy tüni nem néztem körül elégé.
Akk kösz szépen :)

Covery 2011.02.02. 19:03:46

@Auditore: viszont pacefoul-on szornyek sincsenek.

Auditore 2011.02.05. 18:03:05

@Covery: jaja most veszemészre hogy hiába megyek a bányák mélyére, senki nem akadályoz a bányászásban.
Asszem mégis jobb lessz valamelyik nehézségi fokozat. Így már ne túl izgalmas...
Egyébként szerintem negyon jól sikerültek a vidik , sokat segítettek :) csak így tovább

Auditore 2011.02.06. 21:38:51

Nem tudod véletlenül hogy hogy működik a gőzmozdony?
Láttam pár videót ahol elindították a gőz mozdonyt és addig mentek ameddig akartak.
Ha tudnál segíteni ebben vagy ha csinálnál erről 1 videót azt megköszönném.
A meghajtás amit bemutattál persze működik de egyszerűbb lenne 2 kocsival megoldani mint annyi "motorral" amennyi állomásunk van.

Covery 2011.02.07. 09:37:06

Igazabol az amit lattal az egy kocsi es egy kemence keresztezese. Sajnos az nem tul eros es lassu is. Abba raksz pl szenet es addig megy ameddig eg benne a cucc. Nem nagyon probalgattam azt a verziot hofy ilyenekkel kozlekedjek. Akkor mar inkabb vizi uton hajoval. Gyors es olcso, de ha gondolod utanna nezek neked!

Auditore 2011.02.08. 18:47:14

nem kell hagyjad! Tényleg nagyon lasúú nem éri meg.
Viszont nem tom hogy állsz a Multy playerhez.
Én először nem igazán hittem ebben a játékban csak olvastam róla. Szoval nem is kartam pénzt adni azért hogy utána letöröljem szal elöször letöltöttem.
Most ez eléggé megtetszett és kezd érdekelni a Multy-ja , nem tudom hogy megoldható-e ez nekem ingyen is vagy a Multy hoz muszály megvennem?
Valami TAnács? :D

Auditore 2011.02.09. 19:15:46

ja meg még1 kérdés
láttam hogy nem alap skin-ed van.
Én letöltöttem párat ami szentem elég jó.
Csak az a baj hogy nem tom hova kell be illeszteni. Ebben kérnék még egy kis segítséget :)

Covery 2011.02.09. 19:59:10

@Auditore: A normal packokat eleg abba a mappaba bemasolni (nem kell a rarbol kicsomagolni), viszont a hd az macerasabb. Arrol legkesobb a heten videot csinalok.

Auditore 2011.02.09. 20:36:30

nem a texture packre gondolok. Hanem az emberem knézetére. Texture packet nem nagyon használok mert vannak hiányosságók és nem tartsák az ütemet az új itemekkel.
De ha vidit csinálsz akkor jó ha benne van a texture pack is , csak lenyen benne az ember skinje is. ( ja meg a multyról ha valamit tudsz :D)

Auditore 2011.02.09. 20:37:22

hű de magyarosn irtam xD *tartsák*

Covery 2011.02.09. 20:44:14

@Auditore: Letezik tort szerver is amin tudsz warezos jatekkal is jatszani. Valamelyik video kommentjebe irtam is. Huncraft

Auditore 2011.02.09. 21:46:07

ez a tört szerverezés érdekel.
Ezt kéne kicsit elmagyarázni :D
Mind1 milyen szerver pl ha te kipróbálsz valamit akk azt pl bemutathatnád vidiben.
Legalábbis az előny minden játékosank aki letöltötte a játékot.

Auditore 2011.02.10. 17:37:25

remélem nem zavarlak a sok kérdéssel.
De még lenne pár :D.
Ittvan egyből 2
Mi ez a tehén resspawning hely? (a nagy kapálás)
És hogy tudnál e... ja ez nem fontos inkább hagyjuk csak az elsőre válaszolj .
Meg az ember skinre...

Auditore 2011.02.10. 18:23:10

ok megoldottam az ember skint. most má jól nézek ki.
Márcsak egy Multy helper vidit szeretnék :)

Gery9719 2011.02.14. 17:32:25

Sziasztok azt szeretném megtudni,hogy Covery a nagy kapálása c. videójában hogy lelehet tölteni a házának a térképét és azt szeretném megtudni hogy honnan lehet mert nem találom :(
Köszi

Auditore 2011.02.14. 19:32:01

@Covery: cs covery :D milyen felvevő programot használsz? ha adnál egy linket a letöltő helyről azt megköszönném

Gery9719 2011.02.14. 21:24:12

Sziasztok!
Bocs hogy megint ilyen ügyefogyott kérdéssel zaklatlak titeket de letöltöttem Covery házának térképét amit adott linket az alapján de nem tudom kicsomagolni mert valami hibát ír ki segítsetek lécci

Köszi!
süti beállítások módosítása