Ki ismeri a fent említett céget?

Én rengeteget vásároltam már tőlük főleg a telefonhoz tokokat, usb kábelt stb... Történt ma, hogy végre rászántam magamat, hogy vissza viszem a nemrég vásárolt 2000 pengős tokot, ugyanis halványan egy fekete teglalap foltot hagyott a Galaxy Tab-om fehér hátlapján. Nem örültem, gondolom ezt nem kell külön részleteznem...! Na mindegy,ez van,lássuk mit fognak mondani. Korán oda mentem, dolgom van még, nem akartam sorba állni.

Szóval irány egyenesen a garanciális ügyek és előadtam bánatomat. A srác figyelmesen hallgatott, hosszan megvizsgálta a dolgot és a kötelező keménykedés után rá is tértünk a tárgyra, mégpedig hogy hogyan képzelem a kompenzálást. Ők egy hátlap védő ízét ajánlottak, én meg inkább egy komoly tokra gondoltam. A főnök rábólintott és őszinte mosollyal az arcomon mentem utamra. Tanulság? Csak tisztességes raktárral rendelkező boltban kell vásárolni és ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr242809665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.04.09. 09:51:37

Hm...Érdekes! Bár én ezt nem raktam volna ki a blogomra, de neked biztosan megvolt rá az okod!

Covery 2011.04.09. 10:42:34

@Dark White: Hát persze, hogy volt rá okom. :) Akkora meglepetésként ért, hogy végre nem én jártam rosszul. Szinte hihetetlen eufória tört rám. Annyira sokszor szívtam már meg, hogy egy ilyen esetnek a blogomon a helye. ;)

Blackweasel 2011.04.10. 14:25:05

Sose láttam fehér hátlapú tabot mondjuk nekem is galaxy van de a szokásos fekete:D

zsomoka1998 2011.04.12. 16:15:53

OFF:
Valaki nem tudna segíteni hogy lehet almát szerezni a Minecraftban
és a kakaóbabból hogyan lehet többet csinálni(ha lehet)?

RenkeeHUN (törölt) 2011.04.12. 18:13:23

@zsomoka1998 almát dungeon -ben találsz
kakaóbabot is dungeon -ben találsz és nem lehet "többet" csinálni...
süti beállítások módosítása