Tesztgép adatai:
Rendszer: Win7 32bit
Processzor: Intel Core2 Duo 3,0GHZ
Memória: 2Gb Ram
Videó kártya: Nvidia GeForce 9800 GT 512Ram

A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr502827614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.04.15. 20:46:43

Hm! Első osztályú kritika!Nagyon jó videó lett! DE nekem maga a játék ellen lenne egy kifogásom! Mégpedig hogy ez már nem Crysis! Ez már nem az ami régen. Jónak jó. De nem az a fíling!

Brill-1 2011.04.15. 23:25:34

Crysis első rész: megcsináltam az első missziót, de valami nagyon kínszenvedősen (mármint untam, de azért meg akartam csinálni). A másodikba bele sem kezdtem, töröltem lefele a gépről. Ebből következik, hogy a Crysis 2 sem érdekel. :)

Ja, mi? Hogy a videó? :D Az jó lett, szerintem legalábbis. :)

Covery 2011.04.17. 09:05:08

@DeidaraHUN Nekem speciel a Homefront nem tetszett,de tény, hogy élőbb az egész, de a Crysis2 sztem más stilus. A scifi szál erősebb és így olyan "fémes" a stílusa.
(Bocs,de valahogyan kimoderaltam a hozzászólásodat. Nem volt direkt. :( )

Medson 2011.04.19. 15:36:49

Csö covery nagyin jó lett ez a videód is, tényleg jó kritika, én speciel kijátszotam a 2 öt és teljesen korrekt dolgokat mondtál róla. Remélem lesznek még ien kocka videóid :D, jah és minecraft 4ever.

BLe'D 2011.04.19. 20:55:42

Kár h gyenge hozzá a gépem!:(
süti beállítások módosítása