Covery 2011.03.18. 13:34

Pályázatok!

Itt tudod megtekinteni a már elkészült pályázatokat. Lehet nyugodtan eszmecserét is folytatni! :)

Dark White

Nos azt mondtad íni kell magunkról... 14 éves vagyok. Foglalkozásom játék kritikus, a darkwhite blog alapítója és Special gamers tag. Engem is elkapott ez a minecraft láz. :P
A videó alatt: Kenny Loggins: I'm free -nevű klasszikusa szól :)

RenkeeHUN

1.videó

René vagyok 11 éves és imádom a miecraftot!

2.videó

FullMoonDog (Pisti)

Nos 13 éves vagyok, nagyon szeretek a Minecraft-tal játszani, és vágyok egy eredeti verzióra! Ez egy nagy lehetőség számomra :)

MafiaTwo

14 éves vagyok, és imádok minecraftozni, videószerkesztésben még nagyon gyenge vagyok de azért remélem tetszeni fog :D
Programok:
Videószerkesztő: Sony vegas 7.0, VideoSpin
Felvevő: Fraps

Katamori

Katamori vagyok, 17 éves vagyok és természetesen engem is magával ragadott a Minecraft :) Youtube-on "ttony33" account név alatt fut immáron 3 hónapja egy saját készítésű Minecraft gameplay sorozatom, "Katamori Minecraft krónikái" néven, amit nagyon szeretek csinálni, és rengeteg nézőt hozott eddig nekem :D Ezzel a szerény videóval szeretnék nevezni a nyereményjátékon, mert nagyon jól jönne nekem egy eredeti Minecraft, de nem nagyon van lehetőségem internetről vásárolni :(

TMhun

Kész az 1. intró. Ez az első ilyen munkám és ez látszik is. Nem épp úgy sikerült mint terveztem, mivel most tapasztaltam ki a programot és volt amit nem csinált meg akárhogy is akartam, de a következő jobb lesz :D Magamról annyit, hogy Érettségi előtt álló fiatal vagyok.


Kész a 2. intró:


kész a 3. videó:

pulip

pulippfull vagyok lassan 14 éves. A minecraft eredeti példányának megszerzésére ez az egyetlen 1 lehetőségem van.

KolyDay

Szia Covery 12 éves vagyok és imádom a minecraftot de sajna nincs meg eredetiben ezért pályázok.

C.Santana

Santi vagyok, 14 éves és szeretnék végre egy eredeti minecraft-ot. Ha nem Minecraftozok, akkor szeretek Cod-ozni, Battlefield-ezni.

gameHUNter

13 éves vagyok, szeretném megnyerni a versenyt. (Eddig full sablonos :D) Sokat jelentene, ha én nyerném az eredeti minecraftot, de legalább annyi dicsőség a nyerés, mint az, hogy Covery videói elején lehet az én művem. Sok sikert mindenkinek!

CREFFER

14 éves vagyok, értek a videotechknikához és ÍÍÍÍÍÍMÁDOM A MINECRAFTOT! :D

Dave3hun

Sziaztok! 14 éves vagyok és nagyon szeretem ezt a játékot.Sajnos nem eredetibe van meg.Nagyon szeretnék multizni vele.Ezért készitettem az intro-t.

Isty01

Isty vagyok, 17 éves és szeretem a mákos gubát, és Minecraftozok is. Ezzel a videóval próbálkoznék

InfynityGamer

13 vagyok és imádom a minecraftot. Remélem sokan lájkolják a videót, mert nm sok esélyem van megszerezni. Remélem tettszik.

Roli & Qtya

Üdv 12 éves vagyok szeretem a minecraftot reménykedem hogy én fogom megnyerni az eredeti minecraft-ot. Láljkoljátok a vidim :D Ha jól veszem ki itt két ember alkotásáról van szó!

benulini11

Bence vagyok, 11 éves.Nagyon szeretek minecraftozni. A videó nem nagy szám, nem is hiszem, hogy nyerni fogok. Videószerkesztés témájában nem nagyon vagyok otthon, de nem érdekel ha nem nyerek vagy nem kapok like-ot. A lényeg, hogy részt akartam venni a játékban és meg is tettem. ins>

Mateusz rex

Máté vagyok 14 éves és csak nem régen ismerkedtem meg Minecraft-tal de azonnal megtetszett.Sajnos csak egy nappal a vég előtt láttam meg a kiírást ezért a videóm nagyon szerény lett ,de azért remélem tetszik:)

Benx

Én is készítettem egy videót, remélem majd tetszik. Benx vagyok és már régóta szeretnék egy eredeti Minecraftot, hogy szervereken is játszhassak!

primus

Primus vagyok, 15 éves, reménykedem benne, hogy ezzel a videóval megnyerem a pályázatot. Sajnos nem volt elég időm, ma dobtam össze az egészet.Már régóta vágyok egy eredeti Minecraft példányra :D

Chevalier94


IDUEGONA

Én IDUEGONA vagyok 14 éves és nem biztos, hogy én nyerem meg ezt a pályázatot de reménykedem.

Chamel3on

Chamel3on vagyok 17 éves, és nagy Minecraft rajongó. Tervbe van hogy vennék egy minecraftot de miután megláttam a nyereményjátékot egyből tudtam hogy neveznem kell.

CREFFER


zsomoka1998


A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr472749979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tybor 2011.03.19. 18:46:51

Hmmm nem rossz kis videók! kár hogy az utolsó magán :S

tasi13 2011.03.20. 11:42:36

Csak nekem nem hozza be az utolsó 7 videót?

InfynityGamer 2011.03.20. 17:54:34

Nekem nem engedi feltölteni :(

Mateusz rex 2011.03.21. 19:05:32

www.youtube.com/user/Matepictures?feature=mhum

Itt az enyém is.
Máté vagyok 14 éves és csak nem régen ismerkedtem meg Minecraft-tal de azonnal megtetszett.Sajnos csak egy nappal a vég előtt láttam meg a kiírást ezért a videóm nagyon szerény lett ,de azért remélem tetszik:)

Mateusz rex 2011.03.22. 20:16:34

Covery !
van egy kis gond mivel rossz videót küldtem ezért kicserélném=)
Bocsi!

www.youtube.com/user/Matepictures?feature=mhum#p/u/3/J9SHMtRrT6w

Chevalier94 2011.03.23. 06:22:49

Én is pályázom:
www.youtube.com/watch?v=7vTODMHr62Q
Bemutatkozás:
16 éves vagyok és szeretem a Minecraftot. Nagyjából 4 hónapja játszom vele, de így mégsem az igazi. Örülnék neki, ha én lennék az első, már csak azért is, mert a közelmúltban nem sok minden jött nekem össze.

primuska 2011.03.25. 15:24:11

Covery! én beküldtem egy videót, mármint kommentbe leírtam ? mikor rakod ki ? :)

Covery 2011.03.25. 16:05:59

@primuska: Szia. Elkerülte a figyelmemet. Rakd ide a linket pl. Este kirakom.

primuska 2011.03.26. 11:18:19

@Covery: Semmi gond itt a link, még kedden publikálva volt: www.youtube.com/watch?v=7jM1PpdKrfM
Egy kis bemutatkozás is ha kell: Sziasztok!
Primus vagyok, 15 éves, reménykedem benne, hogy ezzel a videóval megnyerem a pályázatot. Sajnos nem volt elég időm, ma dobtam össze az egészet.Már régóta vágyok egy eredeti Minecraft példányra :D
süti beállítások módosítása