Szóval most is érkeztek új pályázatok! Zseniális videók érkeznek,de még senki ne dőljön karba tett kézzel, mert ha tényleg úgy lesz ahogyan kértétek és én döntök és nem a like-ok,akkor bizony pár pályázó nyugodtan szánhat még a művére egy kis időt és újragondolhatja. Nem a mennyiség hanem a minőség számít (bár van favoritom aki többet küldött be és az egyik telitalálat a másik viszont nagyon mellé ment). Na jó,most többet nem árulhatok el. Legyen most ennyi elég.

Addig is ha van kedvetek megnézhetitek a legutóbbi élőzésem eredményét.
Volt benne kaland, felfedezés és egy rész ahol azt hittem, hogy szól a zene és elnyomja a hangomat és aláfesti a videómat, de közben mégsem. Szóval egyedül dúdolászok, míg pár néző röhög rajtam. Köszi srácok, tényleg! XD
Ez van srácok!
Szigorúan a 10. perctől nézzétek, mert addig csak bénázok a hang beállításával!

Watch live streaming video from covery at livestream.com

A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr302758954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benulini11 2011.03.21. 20:54:05

Szia Covery!
Mikor lesz s következő ilyen videó? Mert nem csak utólag akarom megnézni mint most.

Benvill 2011.03.22. 00:57:45

Nekem van Ipodom :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.03.22. 15:32:33

@benulini11: Kövesd Twitteren! Én is csak azért tudtam ott lenni, mert valamiért korán felkeltem, 8:55-kor meg sunyin benyögte, hogy 9-kor adás. XD Akissunyi! :D

Auditore 2011.03.22. 21:32:58

YEAH AC/DC TNT :D R N'R!!!
nagy ugrás 44percnél :D

Covery 2011.03.23. 08:46:17

@Auditore: Gondoltam,hogy tetszeni fog!!! XD
süti beállítások módosítása