Most lehet a szabály szerint élesíteni a videókat publikussá tenni, ezért kérem ezt mindenki tegye meg még a mai napon legkésőbb este 8:00-ig. Aki nem teszi, annak a videóját sajnos nem tudom a játékon figyelembe venni!

A szabály több ember kérésére a következőképpen módosul:
- A legtöbb like-ot kapott videó és az azt követő 2 legjobb kiválasztásra kerül!
- Amennyiben az általam legjobbnak ítélt videó nincs a háromban akkor azt is melléjük válogatom!

Ezeket a videókat megmutatom, az egyébként hozzáértő barátaimnak, akik anélkül, hogy tudnák melyik az én választásom, szavaznak az általuk legjobbnak ítéltre.
Így megmarad a verseny tisztasága és a saját döntésem is benne lesz. Ennek tükrében érdemes az utolsó pillanatban is benyújtani a videót!
A videók benyújtásának utolsó határideje, jövő hét kedd 24:00.

Sok sikert mindenkinek!

Halkan megjegyzem, holnap délután 5-kor élőadás.

A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr582764218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mateusz rex 2011.03.23. 15:42:18

Szia Covery!
Én küldtem egy linket ,de szerintem nem vetted észre ,hogy rossz vidit küldtem.

Kérdés akkor még keddig lehet videót csinálni??????
Előre is köszi :Mateusz rex

CyberKecsi 2011.03.23. 16:00:06

pont hnap érek haza 7-re.. nah mind1, majd még1x.. :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.03.23. 17:09:10

Továbbra sem értek egyet a like-os megoldással. Ugye most elvileg a legtöbb like-ot kapó kerül be. Ha ez pl. egy 50 like-ot kapott videó, de van mellette 60 dislike, akkor is az kerül be, mert ott a legtöbb a like? Szerintem az arányt is figyelni kéne, nem csak az értéket...

TMhun 2011.03.23. 17:32:48

Ezen most már tényleg nem kéne vitázni. Le lett írva, hogy a legtöbb likeot kapó videó és coverynek legjobban tetsző videó kerül be és majd a barátai döntenek. (lehet 200 like is egy videónál ha az nem jó és a barátok a másikra mondják, hogy jó ) :D

Brill-1 2011.03.23. 19:17:19

Nos, akkor még a hetet még rááldozom.(Vágási - nem Feri - folyamatokat most kezdtem el, remélem legkésőbb holnapig fel tudom tölteni...)

Brill-1 2011.03.23. 19:18:01

@Brill-1: Vagy csak hülye vagyok és nem tudok értelmezni??

TMhun 2011.03.23. 19:28:32

ezt most én sem értem, hogy ma 8 ig vagy jövőhét keddig lehet e beküldeni :)

Covery 2011.03.23. 23:42:11

Na,szóval. Akkor ma lehetett elméletileg publikus a video amit csinaltatok,de nemsokan tartottak be szóval ez van,nem fogok ezen fenakadni. A lényeg,hogy jövő hét szerdán zárul le a verseny,asdog még jöhetnek a videók.

primuska 2011.03.24. 07:18:47

Szia Covery!
Én elküldtem kommentbe a videómat de nincsen kint. Remélem azért beleszámolod a versenybe :)

mate002 2011.03.25. 15:39:49

Csá Covery! Elméletileg felraktam a youtubéra egy videót ami a reklám lenne.
A neve: Covery kalandjai reklám.
majd tedd fel ide is kérlek.

mate002 2011.03.25. 16:03:14

Még egy kérdést szeretnék intézni.
hogy sikerült neked a zombi csapdád mert nekem mindig lefojt a láva akárhogyan is csináltam vagy éppen ugyanúgy mint te. Ez nekem nem jó mert szeretnék rengeteg TNT-t gyártani és nem akarom minden időmet robbanós zombira szánni.

Dron 2011.03.25. 16:54:06

@mate002: A láva 4 kockáig folyik,és ha a negyedik kocka(azaz a láva vége alatti kocka) helyére raksz egy létrát,akkor nem folyik túl,mert nem tud és megtartja a létra a végét,hogy a mobok ugráljanak és megégjenek.
süti beállítások módosítása