Sziasztok! Lassan vége a versenynek,de még mindig lehet küldeni videókat! Aki még nem látja a művei között a sajátját az jelezze minél előbb itt nekem. Kérek youtube linket is!

A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr542772474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

primuska 2011.03.26. 11:27:42

www.youtube.com/watch?v=7jM1PpdKrfM
Egy kis bemutatkozás is ha kell: Sziasztok!
Primus vagyok, 15 éves, reménykedem benne, hogy ezzel a videóval megnyerem a pályázatot. Sajnos nem volt elég időm, ma dobtam össze az egészet.Már régóta vágyok egy eredeti Minecraft példányra :D

Chevalier94 2011.03.26. 11:31:31

Üdv!
Én már egyszer jeleztem, hogy van egy pályázatom, de elküldöm még egyszer:
www.youtube.com/watch?v=7vTODMHr62Q

De szeretnék még valamit hozzátenni:
A feladat az volt, hogy március 23-án töltsünk fel egy videót (vagy akkor tegyük nyilvánossá) és azt te kiteszed a blogra. Na mármost: amit csináltam 2011. március 23-án reggel 7:00 és 8:00 között tettem nyilvánossá, továbbá már 3 és fél nap elment a versenyből és még mindig nem látom itt kint. Más is jelezte ugyanezt és ezt én tisztességtelennek tartom. Mert lehet, hogy valaki csak azokat a videókat nézi meg amik a blogon vannak a többire meg nem is figyelnek. Ezzel így nekünk kevesebb esélyünk van, mint a többieknek.
Nem szeretnék akadékoskodni, de ez tényleg igazságtalan!
További szép napot mindenkinek!
Chevalier

Covery 2011.03.26. 11:45:45

@Chevalier94: Teljesen igazad,de mivel ez a blog szamomra egy hobby, sajnos a munka sokszor bekevert,egyszeruen az a fontosabb. Neheziti a dolgot,hogy sokan ugyan azt a videot elkuldi youtbe-on uzenetbe,valaszvideonak,kommentnek itt is ott is es a felhasznalo nevek sokszor teljesen masok. Szvsz baromi sok video erkezett,baromi sok helyrol,de akik kesobb kerultek ki azok valahogyan kompenzalva lesznek. Mar van otletem.

Chevalier94 2011.03.26. 11:53:49

@Covery: Köszönöm a gyors választ! Örülök, hogy találtál valami megoldást és remélem, az esélyeink a többiekével egyenlő lesz.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.26. 16:02:12

@Chevalier94: Egy furcs világ tárul elénk?
XDDD am jó lett a vidi de én a helyedben ezt kijavítanám és akkor tuti nyersz!

zsomoka1998 2011.03.26. 20:03:04

Mivel tudjátok felvenni a jeleneteket?
Ha fraps-al akkor hogyan lehet a játékot teljes képernyőre váltani úgy hogy a tálca ne látszódjon (nem a játéké)?

zsomoka1998 2011.03.26. 20:35:14

ja már megvan aki nem tudja F11

primuska 2011.03.26. 21:40:53

Covery, most akkor végülis jeleztem , de nem látom a nevezettek között :D Mikor rakod ki?

HeadShot 2011.03.26. 21:53:21

Sziasztok ez a bemutatkozóm: én IDUEGONA vagyok 14 éves és nem biztos, hogy én nyerem meg ezt a pályázatot de reménykedem
www.youtube.com/watch?v=NdaLIIOy3YY
Ha tetszik LIKE! Ha nem tetszik akor DISLIKE:(
süti beállítások módosítása