Az állakat felszíjazni és nézni a csodát! Itt megjegyzem ez nem egy létező texture pack!

A bejegyzés trackback címe:

https://covery.blog.hu/api/trackback/id/tr742636523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.02.03. 19:04:46

Szerintem nagyon csúnya. :S A Minecraft grafikai értelme a pixelek, a nagy kockákat felépítő kis kockák látványa. Ez összemossa a kockákat, és amúgy is, ez egy bánya lenne? Mert mindennek látszik, csak annak nem. Ha bármikor kiadnak ilyen texture pack-ot, én a letöltő linket a tiltólistára teszem, még véletlenül se töltsem le. :D Ha pedig az alap Minecraft lesz ilyen (de nem lesz), akkor meg befejezem a játékot...

Covery 2011.02.03. 20:09:41

@Millenotti: Izlesek es pofonok...:) Nekem legtõbbször Hd textura van fent, nem véletlenűl. Nekem a Mc nem a pixelessege miatt tetszik hanem a komplex Robinson eleterzesert! Egy szal mosollyal indulsz es egy metroval, buzafoldekkel tarkitott vilagot epithetsz. Szoval pixelesseg nekem nem feltetel, de a kocka feeling , igen.:)

Brill-1 2011.02.03. 21:03:28

Én nem vagyok igazán oda ezekért a HD packokért. Nem tudom miért, de egyszerűen nem tetszenek. (Talán éppen ez a fajta pixelesség fogott meg először? Nem tudom.)
De ez mondjuk a lényegen nem változtat... :D

Máxem 2011.03.05. 16:19:52

tcsbamm...

bocsss.leesett az állam.
ehhez képest a hd textura pack még egy kis...
szal marha jól néz ki!!!!!!:)))))
süti beállítások módosítása